Pracodawca:
EnerSys
Opis stanowiska:
Dołącz do naszego zespołu!
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, świetnie znasz język angielski i niemiecki – mamy coś dla Ciebie!
Dołącz do nas w roli Specjalisty/tki ds. Obsługi Klienta i pracuj w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, gdzie każdy dzień przynosi coś nowego.
Czekamy na Ciebie – aplikuj i rozwijaj się razem z nami!
Dajemy Ci szansę
- pracy w międzynarodowej firmie obejmującej cały glob
- na rozwój swoich umiejętności zawodowych oraz podnoszenie kwalifikacji
- wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pacy
- udziału w projektach na poziomie lokalnym i europejskim
Zadania:
Twoja odpowiedzialność obejmie:
- kompleksową obsługę klientów
- wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie
- udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta
- współpracę z innymi działami w firmie
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego
- znajmość pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy w systemie SAP
- samodzielność, komunikatywność, dokładność oraz umiejętność organizacji pracy własnej
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00)
- Hybrydowy model pracy (3/2)
- Premię kwartalną
- Możliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy online, certyfikacje)
- Kursy językowe
- Wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego i programy well-beingowe
- Pakiet benefitów pracowniczych np. prywatna opieka medyczna, premia świąteczna, karta Multisport
- Owocowe poniedziałki
- Darmowy parking
O pracodawcy:
EnerSys to międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu energii zmagazynowanej.
Nasze zakłady mają ugruntowaną pozycję na rynku i szerokie perspektywy rozwoju, a nasze produkty trafiają do odbiorców na całym świecie.