Specjalista/Specjalistka ds. alokacji - marka Reserved
Miejsce pracy: Gdańsk
Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY.
Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa.
Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!
Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- Zapewnienie optymalnej ilości i struktury towaru w salonach sprzedaży w oparciu o prowadzone analizy.
- Wnioskowanie na podstawie danych liczbowych oraz sytuacji rzeczywistej.
- Podejmowanie decyzji o przesunięciach i zamówieniach asortymentu.
- Współpraca z Kierownikami salonów oraz Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży na polskich i zagranicznych rynkach.
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
- Zna program MS Excel w stopniu bardzo dobrym (m.in. tabele przestawne, funkcje porównywania danych).
- Posiada wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe) lub jest w trakcie studiów.
- Zna w stopniu dobrym język angielski (B2)
- Posiada umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.
- Posiada doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i dokonywania analiz.
- Nawiązuje pozytywne relacje interpersonalne.
OFERUJEMY:
- Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym.
- Umowę o pracę (bez okresu próbnego).
- Pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną.
- Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz.
- Pracę w centrum Gdańska, w nowoczesnym biurze oddanym do użytku w 2021 roku,
- Restauracja Brunch & Lunch w siedzibie głównej firmy,
- Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
- Możliwość rozwoju umiejętności analitycznych w szczególności z wykorzystaniem programu MS Excel.
- Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- E-kupony zniżkowe na zakupy online i offline w sklepach marek LPP, którymi można się dzielić,
- Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników,
- Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów,
- Subskrypcję platformy eTutor do samodzielnej nauki języków obcych.