BNP Paribas Bank Polska
Kraków Bankowość
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 lutego 2022. Zobacz aktualne

Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży - Help Desk

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Szczegóły

Charakter Twojej pracy: 

  • Udzielanie Klientom wewnętrznym informacji w zakresie oferty, procedur, procesów oraz regulacji ze szczególnym uwzględnieniem Kredytu Czyste Powietrze;
  • Udzielanie pomocy przy rozwiązywaniu niestandardowych problemów związanych z obsługą Klientów ze szczególnym uwzględnieniem Kredytu Czyste Powietrze;
  • Udzielanie informacji w zakresie obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w Oddziałach;
  • Edukowanie Klientów wewnętrznych w zakresie samodzielnego pozyskiwania informacji z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w Banku, np. Echonet, Intralex, Baza Wiedzy.
  • Monitorowanie postępów prac dotyczących spraw przekazanych do innych komórek organizacyjnych w celu usprawnienia pracy lub wyeliminowania błędów;
  • Kreowanie rozwiązań zgłaszanych problemów – współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku;
  • Udzielanie pomocy w wyjaśnianiu skarg oraz reklamacji Klientów;
  • Używanie w komunikacji z pracownikami oraz Klientami, dedykowanych systemów rejestracji zgłoszeń oraz wszystkich dostępnych kanałów elektronicznych;
  • Rejestrowanie zapytań z sieci sprzedaży w dedykowanym systemie zgłoszeń ze szczególnym uwzględnieniem Kredytu Czyste Powietrze;
  • Tworzenie standardów obsługi Klienta wewnętrznego.

Twój charakter: 

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w sprzedaży produktów bankowych dla Klientów Indywidualnych (praca w oddziale banku lub CC);
  • Bardzo dobra znajomość systemów i aplikacji wykorzystywanych w Banku m.in. Ratatu;
  • Bardzo dobra znajomość regulacji oraz procesów realizowanych w obszarze bankowości;
  • Orientacja na potrzeby Klientów;
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
  • Dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Wykształcenie wyższe lub średnie.

Masz jak w banku: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Lokalizacja: praca stacjonarna w biurze Makroregionu (Makroregion Warszawa, Karków, Poznań, Lublin lub Gdańsk).

Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BNP Paribas Bank Polska S.A. („Bank”) z siedzibą w Warszawie (01‑211), ul. Kasprzaka 2. 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z:

  • wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w Banku lub innej spółce z siedzibą w Polsce albo za granicą, wchodzącej w skład grupy kapitałowej do której należy Bank BNP Paribas Polska S.A (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zakresie danych niezbędnych do zawarcia umowy o pracę oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie pozostałych danych),
  • przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • spółki z grupy kapitałowej BNP Paribas. Szczegółowy wykaz dotyczący tej grupy znajduje się na stronie internetowej Banku (https://www.bnpparibas.pl/korporacje/oferta-grupy-bnp/podmioty-bnp-paribas-w-polsce) oraz w oddziałach Banku,
  • podmioty świadczące usługi na rzecz Banku w zakresie wykorzystywanej infrastruktury IT, w tym dostarczające elementy infrastruktury IT,
  • firma medyczna współpracująca z Bankiem w zakresie wykonywania wstępnych badań lekarskich.

Bank przekazuje Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane osobowe są przekazywane do Indii, USA oraz Izraela na podstawie wiążących reguł korporacyjnych tj. Zasad korporacyjnych w sprawach kadrowych (BCR), Standardowych Klauzul Umownych wydanych przez Komisję Europejską oraz decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. Z dokumentami, na podstawie których dochodzi do transferu danych, można zapoznać się na stronie http://b2e.group.echonet/pid113970-lid11/regulacje-dotycza-ce-rodo.html.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w systemie rekrutacji przez okres rekrutacji oraz 30 dni licząc od daty zatrudnienia

W przypadku rezygnacji z podjęcia zatrudnienia w Banku profil kandydata usuwany jest z systemu rekrutacji w przeciągu 14 dni licząc od daty zawiadomienia Banku o rezygnacji.

Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodności z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w aktualnych i dalszych procesach rekrutacyjnych.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO).

W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych przez Bank przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

Bank powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iodo@bnpparibas.pl.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BNP Paribas Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (Bank)

i podmioty z Grupy BNP Paribas (o jakich jest mowa w przekazanej przez Bank informacji) moich danych osobowych oraz danych osobowych członków mojej rodziny zawartych w mojej aplikacji złożonej w systemie rekrutacji w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu zatrudnienia. Zgoda obowiązuje przez przyjęty przez Bank okres wskazany w dokumencie informacyjnym lub do odwołania.”

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij