Łazienkaplus.pl S.A. to internetowy lider wyposażenia łazienek w Polsce. Od 2007 roku
zrealizowaliśmy 1 mln zamówień i sprzedaliśmy już ponad 3,3 mln produktów.
W związku z dynamicznym i ciągłym rozwojem naszego sklepu internetowego, aktualnie do Biura Obsługi Klienta poszukujemy koleżanki lub kolegi na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)
MIEJSCE PRACY: JARYSZKI K. POZNANIA
Twój zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
- aktywne doradztwo produktowe
- udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
- przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
- szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
- weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
- wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
Nasze oczekiwania:
- biegła znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie
- biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta – mocny atut
- swobodna obsługa komputera i otwartość na naukę nowych systemów IT
- komunikatywność, empatia
- orientacja na klienta i jego potrzeby
- wysoka kultura osobista i nienaganna dykcja
- wielozadaniowość
- zaangażowanie, gotowość do nauki specyfiki branży i produktów wyposażenia wnętrz
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dwuskładnikowe wynagrodzenie (po okresie próbnym podstawa i premia)
- wsparcie przełożonego oraz zespołu w procesie wdrażania i adaptacji
- przejrzysta ścieżka rozwoju i awansów
- cykliczne szkolenia produktowe
- pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
- możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
- kulturę pracy opartą na szacunku i partnerstwie
- możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w branży w Polsce
- dogodny dojazd liniami m.in. 501, 502, 560, 561 (ZTM Poznań) i przystanek zlokalizowany tuż pod firmą
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, zachęcamy do przesłania aplikacji poprzez poniższy formularz.