Łazienkaplus.pl
Poznań Nie podano
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 lipca 2022. Zobacz aktualne

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)

Łazienkaplus.pl Poznań
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Łazienkaplus.pl S.A. to internetowy lider wyposażenia łazienek w Polsce. Od 2007 roku

zrealizowaliśmy 1 mln zamówień i sprzedaliśmy już ponad 3,3 mln produktów.

W związku z dynamicznym i ciągłym rozwojem naszego sklepu internetowego, aktualnie do Biura Obsługi Klienta poszukujemy koleżanki lub kolegi na stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)

MIEJSCE PRACY: JARYSZKI K. POZNANIA

Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
  • aktywne doradztwo produktowe
  • udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
  • przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
  • szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
  • weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
  • wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
  • bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie
  • biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta – mocny atut
  • swobodna obsługa komputera i otwartość na naukę nowych systemów IT
  • komunikatywność, empatia
  • orientacja na klienta i jego potrzeby
  • wysoka kultura osobista i nienaganna dykcja
  • wielozadaniowość
  • zaangażowanie, gotowość do nauki specyfiki branży i produktów wyposażenia wnętrz

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie (po okresie próbnym podstawa i premia)
  • wsparcie przełożonego oraz zespołu w procesie wdrażania i adaptacji
  • przejrzysta ścieżka rozwoju i awansów
  • cykliczne szkolenia produktowe
  • pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
  • kulturę pracy opartą na szacunku i partnerstwie
  • możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w branży w Polsce
  • dogodny dojazd liniami m.in. 501, 502, 560, 561 (ZTM Poznań) i przystanek zlokalizowany tuż pod firmą

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, zachęcamy do przesłania aplikacji poprzez poniższy formularz.

Podobne oferty

Konsultant Wsparcia Technicznego z j.francuskim - PRACA ZDALNA
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij