Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego w tym min.: instalacja i konfiguracja aplikacji CAM i CAD,
- Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania,
- Instalacja, wdrażanie zdalne i na miejscu u klientów,
- Stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta,
- Testowanie oprogramowania.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu- niekoniecznie CAD/CAM,
- Wykształcenie wyższe, kierunek: informatyka, elektronika, mechanika, ekonomia,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Znajomość CAD,
- Znajomość CAM (dodatkowy atut),
- Doświadczenie w testowaniu oprogramowania,
- Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania.
Oferujemy:
- samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny system wynagradzania uzależniony od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- narzędzia pracy wspierające wykonywanie powierzonych zadań,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturze firmy oraz stałego podnoszenia własnych kwalifikacji,
- wdrożenie do obowiązków oraz program szkoleń wewnętrznych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- komfortowe biuro w Krakowie,
- owocowy wtorek i pyszną kawę,
- luźna atmosferę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularz aplikacyjnego. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.