Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Specjalista wsparcia technicznego oprogramowania CAD\CAM

Praca
nie podano
Kraków

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego w tym min.: instalacja i konfiguracja aplikacji CAM i CAD,
  • Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania,
  • Instalacja, wdrażanie zdalne i na miejscu u klientów,
  • Stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta,
  • Testowanie oprogramowania.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu- niekoniecznie CAD/CAM,
  • Wykształcenie wyższe, kierunek: informatyka, elektronika, mechanika, ekonomia,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • Znajomość CAD,
  • Znajomość CAM (dodatkowy atut),
  • Doświadczenie w testowaniu oprogramowania,
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania.

Oferujemy:

  • samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny system wynagradzania uzależniony od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • narzędzia pracy wspierające wykonywanie powierzonych zadań,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturze firmy oraz stałego podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • wdrożenie do obowiązków oraz program szkoleń wewnętrznych
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • komfortowe biuro w Krakowie,
  • owocowy wtorek i pyszną kawę,
  • luźna atmosferę.



Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularz aplikacyjnego. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Aplikuj teraz