Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.
Zakres obowiązków:
Bieżące wsparcie pracowników KPMG w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych
Przygotowywanie i konfiguracja stacji roboczych
Prace administracyjno - biurowe w dziale IT
Oczekujemy:
Doskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Office
Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
Znajomości zagadnień sieciowych
Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
Dobrej znajomości angielskiego
Umiejętności pracy w zespole
Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
Możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
Szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym m.in. dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Szeroki wybór szkoleń w ramach platformy Degreed, LinkedIn Learning oraz certyfikowane szkolenia Microsoft
Buddy Program – komfortowy start
Program rekomendacji – bonus za polecenie pracownika
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.