Faurecia jest międzynarodową firmą produkującą części do samochodów wielu światowych marek. Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji elementów wyposażenia samochodowego w czterech kluczowych dziedzinach: fotelach samochodowych, technologiach kontroli emisji spalin, wnętrzach samochodowych, rozwiązaniach IT. Działamy w 37 krajach tworząc ponad 100 tysięcy miejsc pracy w 300 zakładach produkcyjnych i 35 ośrodkach badawczo-rozwojowych na świecie.
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom technologicznego jutra staramy się tworzyć inteligentne rozwiązania w zakresie nowoczesnej mobilności, komfortu oraz bezpieczeństwa jazdy. Pomóż nam tworzyć przyszłość!
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista IT ds. Wsparcia Technicznego z zaawansowanym j. niemieckim (Service desk)
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- wsparcie pracowników pozostałych działów firmy w zakresie rozwiązywania problemów IT
- podstawowa administracja kontami i wewnętrznymi systemami firmy (SAP, Active Directory)
- komunikacja mailowa i telefoniczna w języku niemieckim, angielskim i polskim
- instalacja, konfiguracja oprogramowania i urządzeń peryferyjnych
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- dobra znajomość środowiska Windows 7/10 oraz pakietu Microsoft Office (2010 i nowszych wersji)
- wiedza funkcjonalna środowiska SAP będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w branży IT i obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym
Oferujemy:
- systemy premiowe
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- opieka medyczna Luxmed
- karta sportowa Multisport
- ubezpieczenie grupowe
- Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
- świadczenia świąteczne
- nagrody jubileuszowe
- Home Office i elastyczne godziny pracy
- inne benefity z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych