CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku Call & Contact Center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizujemy się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Współpracujemy z jedną z największych firm zajmujących się assistance w Polsce. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Infolinii Assistance!
Zaczynamy 01.08!
Twoim głównym zadaniem będą:
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków drogowych,
- przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych.
Czego wymagamy:
- znajomości j.angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
- umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
- łatwości nawiązywania pozytywnych relacji, wysokiej kultury osobistej,
- dyspozycyjności 4-5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 8.00 - 21.00) + 1 weekend w ciągu miesiąca lub 3 dni w tygodniu w systemie zmianowym i 2 weekendy w ciągu tygodnia,
- gotowość do pracy w święta będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane zainteresowanie motoryzacją.
Oferujemy w zamian:
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
- współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
- możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym.