CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku Call & Contact Center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizujemy się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Współpracujemy z jedną z największych firm zajmujących się assistance w Polsce. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Infolinii Assistance!
Twoim głównym zadaniem będą:
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków drogowych,
- przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych.
Czego wymagamy:
- dyspozycyjności w godzinach 8-21 od poniedziałku do niedzieli (elastyczny grafik).
- komunikatywności, otwartości, chęci niesienia pomocy klientom, cierpliwości,
Mile widziane zainteresowanie motoryzacją.
Oferujemy w zamian:
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
- możliwość pracy zdalnej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym.