Wraz z rozwojem zespołu szukamy osób do L1, która będzie pomagać naszym Klientom w okolicach Pruszkowa oraz w naszym biurze na Ursynowie. Z naszej strony zapewniamy sprawny i profesjonalny proces rekrutacji!
Jeśli rozwój w IT to twój kierunek na przyszłość, lubisz kontakt z ludźmi - Aplikuj i pozwól nam się poznać!
Szukamy osób mobilnych, główną lokalizacja to Pruszków i Ursynów
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie techniczne użytkowników,
- Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
- Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych,
- Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
- Przekazywanie zadań, których zakres kompetencyjnych wykracza poza pierwszą linię, wsparcia do Zespołu Utrzymania ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Nasze wymagania
- Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
- Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
- Znajomość Windows Server,
- Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
- Znajomość metodyki ITIL,
- Znajomość usługi Microsoft Exchange,
- Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
- Prawo jazdy kat. B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
- Komunikatywność.
To oferujemy
- Długoterminową współpracę,
- Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
- Dofinansowanie do kursów, szkoleń,
- Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
- Nowe przestrzenne biuro,
- Rodzinną atmosferę, doskonała kawę i świeże owoce,
- Pracę w godzinach 9 - 17 + płatne zdalne dyżury – możliwość częściowej pracy zdalnej,
- Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- Współfinansowanie karty Multisport,
- Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.