Jeżeli jesteś osobą, która:
jest zorientowana na cel i konsekwentnie potrafi do niego zmierzać, posiada minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego oraz zna zagadnienia związane z funkcjonowaniem Mikroprzedsiębiorstw, w tym rozliczających się w formie KPiR i pełnej księgowości oraz posiada doświadczenie w procesowaniu firm, cechuje się uczciwością, sumiennością i wysoką kulturą osobistą, samodzielnie szuka rozwiązań i lubi stawiać czoła wyzwaniom. Wymagania
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
bieżącym wsparciu sieci sprzedaży w zakresie obsługi Klientów Mikro, bieżącym wsparciu sieci sprzedaży w realizacji wyznaczonych celów, udziale w tworzeniu oraz opiniowaniu regulaminów, procedur, współpracy z innymi jednostkami banku. Oferujemy
Oferujemy :
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się banku w Polsce, pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe) wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.