Pracodawca:
ZPH Argo Sp. z. o.o.
Opis stanowiska:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Miejsce pracy Łańcut
Specjalizujemy się w produkcji karmelków i lizaków, które od ponad 30 lat trafiają do klientów na całym świecie. Nasze słodycze goszczą już w ponad 60 krajach na trzech kontynentach, a marka nieustannie zdobywa nowe rynki. Łączymy tradycję rzemiosła cukierniczego z nowoczesnymi technologiami.
Obecnie poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół eksportowy i będzie wspierać procesy sprzedaży na rynkach zagranicznych. Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz sprawnie organizować swoją pracę, a międzynarodowe środowisko jest dla Ciebie źródłem energii i inspiracji – to stanowisko jest stworzone właśnie dla Ciebie.
Zadania:
- Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie leadów sprzedażowych w kraju i za granicą.
- Przygotowywanie i aktualizacja baz danych potencjalnych klientów.
- Przekazywanie zweryfikowanych kontaktów Export Managerom.
- Koordynacja procesu realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę) we współpracy z działem logistyki i produkcji.
- Monitorowanie statusu zamówień i dbałość o terminowość dostaw.
- Współpraca przy przygotowaniu ofert handlowych i materiałów dla klientów.
- Organizacja udziału firmy w targach branżowych (w kraju i za granicą): planowanie, kontakt z organizatorami, przygotowanie materiałów.
- Pozyskiwanie dofinansowania z funduszy unijnych na projekty promocyjne (np. udział w targach), przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej.
- Realizacja zadań administracyjnych wspierających pracę działu eksportu.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjno–handlowej lub w dziale eksportu.
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2) – znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Pipedrive, Salesforce) i umiejętność wykorzystywania ich w procesie sprzedaży.
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania i analizy informacji rynkowych.
- Dobra organizacja pracy i skrupulatność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint).
- Silna wewnętrzna motywacja do osiągania celów biznesowych, nastawienie na poszukiwanie usprawnień i skutecznych rozwiązań.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na współpracę.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju kompetencji w obszarze sprzedaży eksportowej poprzez m.in. udział w międzynarodowych projektach.
- Udział w zagranicznych targach branżowych i innych wydarzeniach promujących firmę.
- Dużą samodzielność w działaniu – swoboda w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami, inicjowanie nowych kontaktów handlowych.
- Koleżeńską, przyjazną atmosferę w zespole oraz wsparcie w procesie wdrożenia–od pierwszych dni możesz liczyć na pomoc i życzliwość współpracowników, w tym doświadczonych specjalistów ds. eksportu. Zadbamy o to, abyś poznał(a) nasze procesy, klientów i narzędzia, a także czuł(a) się swobodnie w nowym środowisku pracy.
- Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę i osiąganie ambitnych celów – dołączysz do zespołu, w którym dzielimy się wiedzą i wspólnie rozwiązujemy wyzwania. Współpracujemy nie tylko w ramach działu eksportu, ale też z innymi obszarami firmy, aby realizować ambitne projekty i stale podnosić poprzeczkę.
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty Multisport.
O pracodawcy:
ARGO Sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, która specjalizuje się w produkcji słodyczy wysokiej jakości, w szczególności lizaków oraz cukierków. Firma ta jest jedynym producentem lizaków nadziewanych gumą do żucia pod marką **GUM POP**, a także cukierków w kształcie czaszki - **SOUR MADNESS** oraz butelki - **DROP'S** w Polsce.
W asortymencie **ARGO** znajdują się cukierki twarde oraz z nadzieniem, lizaki klasyczne i nadziewane, wyroby czekoladowe oraz ręcznie wytwarzane produkty okazjonalne. Dzięki zróżnicowanej ofercie, firma jest w stanie zaspokoić różne potrzeby klientów na rynku słodyczy.