Expect more. Connect more. Dołącz do Diebold Nixdorf - jesteśmy czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, paliwowe, centra logistyczne i rozliczeniowe zlokalizowane na całym świecie.
Mieścimy się w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina, ale dla osób mieszkających w innych częściach Polski oferujemy możliwość pracy zdalnej.
Zadania:
- Techniczne wsparcie klientów dotyczące obsługi dedykowanego sprzętu i oprogramowania dostarczanego przez Diebold Nixdorf, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji
- Współpraca ze starszymi specjalistami - dostarczanie szczegółowych informacji o podjętych działaniach, wspólne rozwiązywanie problemów
- Aktualizacja systemu (rejestracja informacji dot. połączeń, podjętych działań i zaproponowanych rozwiązań)
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Gotowość do pracy zmianowej
- Znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Z naszej strony oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat
- Program szkoleniowy od pierwszego dnia pracy
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Możliwości rozwoju (ścieżki kariery, rekrutacje wewnętrzne, szkolenia, uczestnictwo w dodatkowych projektach)
- Możliwość używania języków obcych w codziennej pracy
- Pracę w międzynarodowym zespole
- Atmosferę wsparcia i współpracy w naszych zespołach
- Szeroki zakres benefitów:
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Kartę Multisport,
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy,
- dostęp do platformy szkoleniowej - 8000 uznanych w branży certyfikowanych szkoleń,
- możliwość pracy w pełni zdalnej,
- dodatek dla osób pracujących z biura
- program poleceń pracowniczych