Diebold Nixdorf
Częstochowa IT

Specjalista ds. wsparcia klientów ze znajomością języka niemieckiego (Szczecin lub zdalnie)

Rekrutacja zdalna
Diebold Nixdorf Częstochowa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę

Opis stanowiska

Expect more. Connect more. Dołącz do Diebold Nixdorf - jesteśmy czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, sieci paliwowe, centra logistyczne i rozliczeniowe zlokalizowane na całym świecie

Intensywnie rozbudowujemy nasze struktury i obecnie poszukujemy osób, które dołączą do naszych zespołów obsługujących klientów niemieckojęzycznych. Mieścimy się w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina, ale dla osób mieszkających w innych częściach Polski oferujemy możliwość pełnej pracy zdalnej.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Odbieranie połączeń przychodzących od klientów i rejestrowanie zgłaszanych problemów
  • Techniczne wsparcie klientów dotyczące obsługi dedykowanego sprzętu i oprogramowania dostarczanego przez Diebold Nixdorf
  • Zdalna pomoc klientom przy rozwiązywaniu zgłoszonych incydentów serwisowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji
  • Współpraca ze starszymi specjalistami przy rozwiązywaniu złożonych problemów
  • Zapewnienie klientom wysokiej jakości wsparcia technicznego

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Bardzo dobrze znasz język niemiecki
  • Posiadasz podstawową wiedzę z obszaru obsługi klienta lub gotowość do jej zdobycia
  • Jesteś komunikatywny i lubisz pomagać innym
  • Jesteś nastawiony na współpracę wewnątrz zespołu, jak i w kontakcie z klientami

Mile widziane będzie także:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2

Z naszej strony oferujemy:

  • Program szkoleniowy od pierwszego dnia pracy
  • Możliwości rozwoju wewnątrz organizacji
  • Pracę w międzynarodowym zespole
  • Możliwość używania języków obcych w codziennej pracy
  • Atmosferę wsparcia i współpracy w naszych zespołach
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
  • Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina i możliwość pełnej pracy zdalnej dla osób mieszkających w innych częściach Polski
  • Szeroki zakres benefitów (26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, Multisport, dostęp do platformy szkoleniowej, dodatek komunikacyjny dla osób pracujących z biura, program poleceń pracowniczych)

Why should you join Diebold Nixdorf?

Brightest minds + technology and innovation + business transformation The people of Diebold Nixdorf are 23,000+ teammates of diverse talents and expertise in more than 130 countries, harnessing future technologies to deliver personalized, secure consumer experiences that connect people to commerce. Our culture is fueled by our values of collaboration, decisiveness, urgency, willingness to change, and accountability.

–Diebold Nixdorf is an equal opportunity employer and we value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

** To all recruitment agencies: Diebold Nixdorf does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, Diebold Nixdorf employees or any other organization location. Diebold Nixdorf is not responsible for any fees related to unsolicited resumes**

We are a global Company operating in multiple Locations and Entities. As we are keen to find the best solution for our candidates several legal entities might be applicable for a Job offer. A List of our operating entities can be found here

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Podobne oferty

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim - LUBLIN (w biurze albo zdalna)