Teleperformance Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. wsparcia klienta firmy Microsoft z językiem Fińskim

Teleperformance Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę, umowa zlecenie

Twoje obowiązki:

  • Obsługa połączeń przychodzących, czatów i maili zgodnie z przyjętym skryptem i procedurą;
  • Udzielanie pomocy klientowi w kwestiach technicznych;
  • Aktualizacja spraw na bieżąco w systemie, praca z follow-upami;
  • Udzielanie informacji o produktach, usługach, firmie.

Nasze wymagania:

  • Biegła znajomość języka fińskiego (warunek konieczny);
  • Język angielski jako język dodatkowy - B1/B2;
  • Dyspozycja do pracy między poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach 08:00- 17:30;

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu umowę o pracę lub zlecenie;
  • Możliwość pracy zdalnej po szkoleniu w Warszawie;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne;
  • Szeroki wachlarz benefitów (prywatna opieka medyczna, abonament sportowy, ubezpieczenie na życie, wydarzenia integracyjne, program poleceń pracowniczych).


Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij