Alior Bank
Kraków Bankowość
Dodaj opinię
Czy to Twoja firma? Przejmij profil
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 stycznia 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Alior Bank Kraków
Nie podano
Praca

Opis stanowiska:

  • monitoring sytuacji Klientów;
  • budowanie relacji z Klientami;
  • negocjacje z Klientami poprzez kontakt telefoniczny;
  • prowadzenie korespondencji;
  • kontrola nad bieżącymi wskaźnikami realizacji zadań;
  • praca zespołowa w bieżących zadaniach;
  • współpraca z innymi jednostkami w Organizacji.
  • Wymagania

    Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w telefonicznej obsłudze Klienta lub obsłudze Klienta lub pracy w Banku lub instytucji finansowej;
  • wykształcenie średnie preferowany profil ekonomiczny;
  • otwartość na wyzwania indywidualne, naukę i podnoszenie swoich kompetencji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zdolności analitycznie;
  • umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji;
  • dokładność, rzetelność, dobra organizacja pracy.
  • Oferujemy

    Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjny pakiet socjalny;
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.

  • Podobne oferty

    Informacja dotycząca plików cookies
    Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
    Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij