Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.Aktywne utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych.Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.Dzięki podjęciu współpracy z nami:
Poznasz zasady działania produktów bankowych.Zdobędziesz doświadczenie w bankowości, co pozwoli Ci na dalszy rozwój w tej branży.Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi.Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży.Wymagania
Oczekiwania wobec Kandydatów:
Podstawowa znajomość produktów bankowych.Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu.Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.Minimum średnie wykształcenie.Znakomita dykcja.Biegła obsługa komputera.Doświadczenie w pracy z Klientem.Oferujemy
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)System szkoleń podnoszących kwalifikacje.Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha