Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta. Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku. Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku. Aktywne utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych. Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem. Dzięki podjęciu współpracy z nami:
Poznasz zasady działania produktów bankowych. Zdobędziesz doświadczenie w bankowości, co pozwoli Ci na dalszy rozwój w tej branży. Poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi. Zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży. Wymagania
Oczekiwania wobec Kandydatów:
Podstawowa znajomość produktów bankowych. Dyspozycyjność do pracy w wymiarze minimum 120 godzin w miesiącu. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe. Nastawienie na realizację celu sprzedażowego. Minimum średnie wykształcenie. Znakomita dykcja. Biegła obsługa komputera. Doświadczenie w pracy z Klientem. Oferujemy
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku. Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje. Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.) System szkoleń podnoszących kwalifikacje. Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha