K
Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie
Numer referencyjny: KABA/2706/2018/X
Wymagania
Mamy dla Ciebie pracę, w której rozwiniesz poniższe kompetencje:
poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,poznasz zasady działania produktów bankowych.Jeżeli jesteś osobą:
otwartą na kontakt z ludźmi,optymistycznie nastawioną do życia,lubiącą wyzwania i zmiany,z wysoką kulturą osobistą,nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,posiadasz min. średnie wykształcenie,posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut).Oferujemy
Wybranym osobom oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,atrakcyjne warunki finansowe – podstawa oraz system premiowy,kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej,bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)niezapomniane wyjścia integracyjne,szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.