Majorel Polska
Poznań Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 stycznia 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim

Majorel Polska Poznań
Nie podano
Praca
Obowiązki
  • Codziennykontaktzklientem w językuniemieckim (telefon/chat/mail)
  • Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
  • Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów
  • Realizowanie celów projektowych i zespołowych

 

Co oferujemy?
  • Elastyczność zatrudnienia-poszukujemy osób zarówno na pół etatu jak i na całyetat, ale ważna jest całkowita dyspozycyjność podczas szkolenia
  • Niepowtarzalną szansę współudziału w rozwoju
    nowego projektu
  • Innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy
  • Codzienny kontakt z językiem rosyjskim
  • Pakiet benefitów do wyboru
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Profesjonalne szkolenie wdrażające
  • Nowoczesne narzędzia komunikacji i technologii,
    które ułatwiają i przyspieszają pracę
  • Pracę w nowoczesnym budynku, w dogodnej lokalizacji
Oczekujemy:
  • Bardzodobrej znajomości językaniemieckiego- najlepiej C1
  • Zaangażowania, sumienności i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Sprawnej obsługi komputera
  • Nastawienia pro-klienckiego
  • Dyspozycyjności do odbycia 4 tygodniowego zdalnego szkolenia start: 30.11 w godzinach 09:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku, praca po szkoleniu również w trybiehome officena czas pandemii
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij