CCIG
Tarnów Obsługa Klienta / Call Center

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

CCIG Tarnów
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter.


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami
  • aktywne słuchanie
  • przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb klienta
  • sprzedaż ofert, usług naszego kontrahenta
  • negocjowanie warunków


Poszukujemy osób, które:

  • stawiają sobie jasne cele i z determinacją dążą do ich realizacji
  • są otwarte na dialog i potrafią odważnie mówić, ale też uważnie słuchać
  • mają entuzjazm do działania i potrafią nim inspirować innych - lubią stawać sobie wysoko poprzeczkę
  • dobrze, to dla nich zbyt mało
  • są otwarte na zmiany - codziennie poszukują nowych możliwości
  • chcą się rozwijać każdego dnia, ale także chcą pomagać w rozwoju innym
  • chcą pracować tak, aby inni cieszyli się, że mają ich w swoim zespole - są dyspozycyjne na min. 100 godzin w miesiącu


Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie godzinowe
  • atrakcyjne premie
  • wypłatę 2 razy w miesiącu
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i obsługi programów
  • wsparcie na każdym etapie kariery
  • intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży
  • wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania

Jesteś zdecydowany?

Kliknij APLIKUJ i wyślij do nas swoje CV.

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

CCIG
Tarnów
Nie podano
CCIG
Tarnów
Nie podano