CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call Center w Polsce. Pracujemy w kilkunastu oddziałach w całej Polsce i poza jej granicą.
Współpracujemy z jedną z największych marek odzieżowych w Europie, prowadzimy dla niej obsługę klienta zarówno telefoniczną jak i mailową.
Jeśli poszukujesz pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje możliwości w zgranym i dynamicznym zespole to nie czekaj. Zaaplikuj do nas już dziś!
Telefoniczne i mailowe wsparcie klienta!
Praca w Warszawie!
Do Twoich zadań należeć będą:
- odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów,
- udzielanie informacji na temat dostępnych produktów i promocji,
- udzielanie informacji na temat zamówień,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji,
- procesowanie reklamacji i zwrotów,
- informowanie o programie lojalnościowym.
Czego od Ciebie wymagamy?
- wysokiej kultury osobistej,
- cierpliwości, chęci udzielenia pomocy klientowi,
- dyspozycyjności w godzinach pracy projektu: pn-sb 9.00-20.00 (przynajmniej 100h dyspozycyjności),
- pozytywnego nastawienia do pracy.
Oferujemy Ci w zamian:
- stałe wynagrodzenie godzinowe,
- dodatkowe bonusy za jakość i produktywność,
- całkowity pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym,
- możliwość awansu w strukturze organizacji,
- swobodny dress-code,
- owoce w każdy czwartek,
- przyjazna atmosfera.