nazwa.pl
Kraków IT
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 lutego 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

nazwa.pl Kraków
Nie podano
Praca

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:

  • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
  • udział w budowaniu wartości Firmy 
  • profesjonalny proces wdrożenia
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
  • elastyczną formę współpracy

PROFIL KANDYDATA:

  • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux
  • masz praktyczną wiedzę n.t oprogramowania OpenStack i Kubernetes
  • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim
  • jesteś osobą samodzielną
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki (praca zdalna)
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (praca zdalna)
Customer Service Support with German C1 - WAH