JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
- pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwości rozwoju w największej Firmie w branży rejestracji domen i usług hostingowych, w Europie Środkowo-Wschodniej
- udział w budowaniu wartości Firmy
- profesjonalny proces wdrożenia
- stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń
- elastyczną formę współpracy
PROFIL KANDYDATA:
- sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux
- masz praktyczną wiedzę n.t oprogramowania OpenStack i Kubernetes
- potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim
- jesteś osobą samodzielną
- posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
- bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego
- jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
- wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim
- udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów
- techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta
- analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’