Kim jesteśmy?
Green Cell - dostarczamy Świeżą Energię!
Każdego dnia dbamy, żeby Twoje urządzenia mobilne były pełne świeżej energii. Projektujemy elektronikę użytkową kierowani potrzebami Klientów. Z naszych produktów korzystają Klienci na całym świecie. Jesteśmy czołową firmą na rynku magazynowania energii. W CSG S.A. poprzez nasze marki: Green Cell, Świat Baterii, Battery Empire i RDY, napędzamy rewolucję w elektromobilności.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie wg Financial Times (FT1000).
Czym się będziesz zajmować:
- procesowaniem reklamacji złożonych przez Klientów detalicznych przy współpracy z producentem,
- optymalizacją procesów wewnętrznych, związanych z rozpatrywaniem reklamacji,
- współpracą z podmiotami zaangażowanymi w procesy reklamacyjne,
- budową i utrzymaniem profesjonalnych relacji z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- analizą wskaźników RMA oraz innych danych,
- analizą feedbacku otrzymywanego od Klientów.
Czego potrzebujesz, by do nas dołączyć:
- umiejętności pracy w zespole,
- doświadczenia na podobnym stanowisku min. rok,
- doświadczenia w handlu międzynarodowym (mile widziane doświadczenie w kontakcie z dostawcami z Azji),
- biegłej znajomości pakietu Microsoft Office - najbardziej przyda Ci się znajomość Excela,
- doświadczenia w obsłudze Amazon, Ebay, Allegro,
- znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Zendesk.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- niezbędne narzędzia, które ułatwią Ci pracę,
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej,
- dużą swobodę działania i realizację najbardziej kreatywnych pomysłów,
- wysokie tempo pracy, innowacyjne, międzynarodowe projekty,
- wsparcie zespołu pełnego świeżej energii - dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, a done is better than perfect,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport.