SALESmanago to producent oprogramowania klasy Marketing Automation. W najnowszym raporcie Financial Times FT1000 to 26 najszybciej rosnąca spółka w Europie i najszybciej rosnąca polska firma. Została założona w 2011 i zatrudnia ponad 200 osób w centrali w Krakowie oraz oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech. Z usług firmy korzysta ponad 10 000 firm w 40 krajach między innymi Orange, Lacoste, Yves Rocher, Aviva, ToysR Us i wiele innych znanych marek.
Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku. Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy/dofinansowań
Miejsce pracy: Kraków
Czego wymagamy:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie przy aplikacji o środki zewnętrzne na realizacje inwestycyjne,
- Umiejętność sporządzania analiz finansowych oraz ekonomicznych projektów inwestycyjnych,
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz analiz pomocy publicznej (mile widziane),
- Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office,
- Wiedzy z zakresu pozyskiwania i rozliczania dotacji ze środków unijnych i krajowych
- Komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, zaangażowanie oraz chęć rozwoju osobistego
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Bieżąca analiza dofinansowań dostępnych na rynku,
- Monitoring informacji o nowych naborach wniosków (nabory ogłaszane przez PARP, NCBiR, Regionalne Instytucje Pośredniczące itp.),
- Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i przyszłych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych,
- Przygotowywanie kompletnych dokumentacji aplikacyjnych o środki krajowe oraz unijne projektów inwestycyjnych,
- Identyfikacja oraz pozyskiwanie danych i informacji niezbędnych do przygotowania dokumentacji,
- Wsparcie w procesie rozliczania otrzymanych środków zewnętrznych
- Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)
- Samodzielne przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie.
Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:"
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Benhauer Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Wyrażenie powyższej zgody na przetwarzane danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji.