KPMG
Warszawa Doradztwo / Konsulting
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 maja 2023. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Ofert oraz Umów - Wsparcie Biznesu w Deal Advisory

KPMG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Baner KPMG
Zespół KPMG
Specjalista ds. Ofert oraz Umów - Wsparcie Biznesu w Deal Advisory
Ikona WarszawaWarszawa

Departament Deal Advisory skupia ekspertów KPMG, którzy specjalizują się w doradztwie finansowym i strategicznym dla klientów rozważających bądź przeprowadzających transakcje gospodarcze obejmujące sprzedaż, zakup bądź połączenie przedsiębiorstw, ich wycenę lub restrukturyzację finansową. Doradcy KPMG udzielają kompleksowego wsparcia na każdym etapie transakcji, dla strony kupującej lub sprzedającej.

Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

  • koordynacja kompleksowego procesu ofertowego obejmującego zarówno oferty w postępowaniach prowadzonych na podstawie wewnętrznych regulacji Zamawiającego, jak i zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (w tym analizę SIWZ, sporządzanie formularzy ofertowych oraz stosownych oświadczeń, kompletowanie wymaganych dokumentów formalnych, konsultacje z Departamentem Prawnym oraz Departamentem Ryzyka, a także terminowe złożenie ofert)
  • koordynacja oraz wsparcie w przygotowaniu umów oraz powiązanej dokumentacji projektowej (np. NDA, HHL), obejmujące weryfikację pod kątem wewnętrznej spójności, zgodności z procedurami oraz zasadami zarządzania ryzykiem, we współpracy z zespołem projektowym, jak również Departamentem Prawnym oraz Departamentem Ryzyka
  • kompleksowe wsparcie w realizacji procedur AML (weryfikacja klienta oraz beneficjenta rzeczywistego), w tym wysyłanie oraz weryfikowanie oświadczeń AML, obejmujące bezpośredni kontakt z klientem oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości, jak również rejestracja wymaganej dokumentacji w systemie
  • sporządzanie formularzy akceptacyjnych dla nowych klientów oraz aktualizacja istniejących, obejmujące również bieżący monitoring klientów Deal Advisory we współpracy z Departamentem Ryzyka
  • rejestracja podwykonawców w systemie oraz pozyskiwanie od podwykonawców wszelkich wymaganych dokumentów
  • wsparcie w kwestiach związanych z przestrzeganiem procedur w obszarze zarządzania ryzykiem (w tym wsparcie w organizacji audytu wewnętrznego)

Twoje zadania dodatkowe (wsparcie dla DA Business Support):

  • kompleksowe wsparcie w realizacji procedur AML (weryfikacja klienta oraz beneficjenta rzeczywistego), w tym wysyłanie oraz weryfikowanie oświadczeń AML, obejmujące bezpośredni kontakt z klientem oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości, jak również rejestracja wymaganej dokumentacji w systemie
  • sporządzanie formularzy akceptacyjnych dla nowych klientów oraz aktualizacja istniejących, obejmujące również bieżący monitoring klientów Deal Advisory we współpracy z Departamentem Ryzyka
  • rejestracja podwykonawców w systemie oraz pozyskiwanie od podwykonawców wszelkich wymaganych dokumentów
  • wsparcie w kwestiach związanych z przestrzeganiem procedur w obszarze zarządzania ryzykiem (w tym wsparcie w organizacji audytu wewnętrznego)

Sprawdź nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Procurement/ Contracting/ Compliance)
  • doświadczenie w ofertowaniu zgodnie z wytycznymi SIWZ oraz dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych 
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego (w mowie i w piśmie) 
  • mile widziana znajomość aktów prawnych dotyczących AML, jak również doświadczenie w pracy na stanowisku zajmującym się procedurami AML
  • zainteresowanie oraz chęć poszerzania wiedzy w zakresie aspektów prawnych oraz procedur związanych z zarządzaniem ryzykiem
  • znajomość pakietu programów Microsoft Office, w tym w szczególności programów Word, PowerPoint oraz Excel
  • umiejętność pracy pod presją czasu, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • doskonałe warunki do rozwoju zawodowego w ambitnym zespole ekspertów oraz możliwość nauki od doświadczonych koleżanek i kolegów
  • przejrzystą ścieżkę kariery
  • bogaty pakiet szkoleniowy (m.in. szeroki wybór szkoleń zintegrowanych w ramach platformy Degreed, m.in. szkolenia LinkedIn Learning, certyfikowane szkolenia Microsoft, szkolenia wewnętrzne)
  • przyjazną atmosferę pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie i rozbudowany pakiet socjalny (m.in. pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie na życie, platforma kafeteryjna)
  • hybrydowy model pracy – stacjonarnie pracujemy w nowoczesnej przestrzeni biurowej w dogodnej lokalizacji
  • komfortowy start – Twój Buddy będzie wsparciem dla Ciebie w pierwszych miesiącach pracy

Masz pytania?

Zapytaj Rekrutera
KPMG w Polsce

Podobne oferty

Operations & Process Transformation Analyst / Consultant with German (CN)
AccentureNie podano
Order to Bill Specialist with Spanish (Gdansk or fully remotely)
Accenture
2 lokalizacje
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij