Ta oferta pracy jest nieaktualna od 27 grudnia 2020. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów

SELKEA Balice
Nie podano
Praca

SELKEA IT partner FIRMY

Wdrażamy specjalistyczne usługi IT dla biznesu: usuwanie danych elektronicznych, audyt techniczny i wsparcie procesów wymiany sprzętu komputerowego po zakończeniu jego eksploatacji w firmie.

Ludzie to największa wartość naszej firmy. Zespół SELKEA łączy unikalne kompetencje i stałe poszukiwanie „szerszej perspektywy”. Nie uznajemy „nie da się”. Wolimy działać i rozwiązywać problemy. Najlepsza optyka dla nas mieści się out of the box. Dlatego stale rozwijamy ofertę, modyfikujemy zakres działań i szukamy optymalnych propozycji dla naszych klientów i zespołu.


Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: 
Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów 

Zakres obowiązków
  • Głównym zadaniem działu telefonicznego jest odbieranie połączeń od naszych klientów i udzielanie im porad związanych z procesem zakupu oraz wyboru produktów w naszej firmie
Poszukiwane kompetencje
  • Lubią kontakt z drugim człowiekiem, rozmowy i szukanie rozwiązań.
  • Rozumieją sprzedaż, a najlepiej takich, które miały doświadczenie w sprzedaży.
  • Pracują/pracowały w call centre, ale chciałyby pracować w bardziej przyjaznych warunkach - bez rejestrowanych przerw i sztywnych scenariuszy rozmów.
  • Są ambitne i lubią pracę opartą na kontakcie z klientem, a także są gotowe by poznać ogromy asortyment produktów w branży IT

Oferujemy

  • Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii z branży 
  • Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim i europejskim
  • Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie
  • Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników, oraz możliwość rozwoju zawodowego
  • Kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu
  • Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń
  • Długofalową współpracę
  • Szkolenie wprowadzające
  • Otwartą komunikację na linii pracownik - przełożony
  • Realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres działań
  • Jasny system motywacyjny
  • Pracę w kilkunastoosobowym zespole
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij