SELKEA IT partner FIRMY
Wdrażamy specjalistyczne usługi IT dla biznesu: usuwanie danych elektronicznych, audyt techniczny i wsparcie procesów wymiany sprzętu komputerowego po zakończeniu jego eksploatacji w firmie.
Ludzie to największa wartość naszej firmy. Zespół SELKEA łączy unikalne kompetencje i stałe poszukiwanie „szerszej perspektywy”. Nie uznajemy „nie da się”. Wolimy działać i rozwiązywać problemy. Najlepsza optyka dla nas mieści się out of the box. Dlatego stale rozwijamy ofertę, modyfikujemy zakres działań i szukamy optymalnych propozycji dla naszych klientów i zespołu.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Telefonicznej Klientów
Zakres obowiązków- Głównym zadaniem działu telefonicznego jest odbieranie połączeń od naszych klientów i udzielanie im porad związanych z procesem zakupu oraz wyboru produktów w naszej firmie
Poszukiwane kompetencje- Lubią kontakt z drugim człowiekiem, rozmowy i szukanie rozwiązań.
- Rozumieją sprzedaż, a najlepiej takich, które miały doświadczenie w sprzedaży.
- Pracują/pracowały w call centre, ale chciałyby pracować w bardziej przyjaznych warunkach - bez rejestrowanych przerw i sztywnych scenariuszy rozmów.
- Są ambitne i lubią pracę opartą na kontakcie z klientem, a także są gotowe by poznać ogromy asortyment produktów w branży IT
Oferujemy
- Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii z branży
- Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim i europejskim
- Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie
- Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników, oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu
- Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń
- Długofalową współpracę
- Szkolenie wprowadzające
- Otwartą komunikację na linii pracownik - przełożony
- Realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres działań
- Jasny system motywacyjny
- Pracę w kilkunastoosobowym zespole