Specjalista ds. obsługi reklamacji
Wstęp
Co robimy?
Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.
Kogo szukamy?
Szukamy osób czujących się pewnie w bezpośrednim kontakcie z klientem, posiadające umiejętności obsługi sprzedaży on-line, które lubią szeroko pojętą elektronikę. Nasi pracownicy rozwijają swoje umiejętności wielokierunkowo, a my zapewniamy im wsparcie ze strony managmentu firmy.
Zakres obowiązków
Chcielibyśmy powierzyć następujące obowiązki:
- Do głównych obowiązków będzie należała obsługa klienta za pośrednictwem pocztyelektronicznej i telefonu - rozpatrywanie złożonych reklamacji.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Poszukujemy osób które:
- Znają sprzętu IT (szczególnie sprzęt biznesowy) albo mają chęć jego poznania.
- Lubią kontakt z drugim człowiekiem, rozmowy i szukanie rozwiązań./ doświadczenie wtelefonicznej obsłudze klienta
- Pracują/pracowały przy obsłudze reklamacji/klienta, ale chciałyby pracować w bardziejprzyjaznych warunkach.
- Są ambitne i lubią pracę opartą na kontakcie z klientem.
- Wysokiej kultury osobistej
- Zaangażowania, kreatywności
- Konsekwencji w dążeniu do realizacji określonych celów
Oferujemy
- Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii z branży.
- Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim i europejskim.
- Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie.
- Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników, oraz możliwość rozwoju zawodowego.
- Kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
- Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń.
- Długofalową współpracę.
- Szkolenie wprowadzające.
- Otwartą komunikację na linii pracownik - przełożony.
- Realny wpływ na rozwój działu
- Jasny system motywacyjny.
- Pracę w kilkunastoosobowym, młodym zespole
- Służbowy laptop
- Pakiet dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych
- Dopłatę do karty multisport