Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem słowackim lub czeskim. Praca polega na kompleksowej obsłudze klientów obcojęzycznych przez telefon. Jest to stanowisko sprzedażowe usług, z którymi klient się wcześniej zapoznał. Na wynagrodzenie składa się stała stawka godzinowa oraz wysokie prowizje sprzedażowe.
Proces rekrutacyjny, wdrożenie oraz szkolenia prowadzone są online - otrzymasz niezbędne narzędzia do wykonywania swoich zadań. Wykonuj je z biura, z domu lub dowolnego miejsca na ziemi - wybór jest Twój!
Powierzone zadania:
Przyjmowanie, realizacja i kompletowanie zamówień
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
Badanie potrzeb klienta oraz dopasowanie indywidualnej oferty
Rozwiązywanie napotkanych problemów przy realizacji zamówienia
Przydatne kompetencje zawodowe:
Umiejętności sprzedażowe (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku), koncetracja na celach i wynikach
Biegła znajomość języka słowackiego lub czeskiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego
Wysoka komunikatywność, umiejętności interpersonalne, otwartość na kontakt z klientami
Zdolność do skutecznego pojmowania wiedzy i samodzielnego rozwiązywania problemów
Innowacyjność, zaangażowanie, entuzjastyczne działania
Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
Gwarancja pracodawcy:
Stabilne zatrudnienie w formie pracy zdalnej lub w biurze - centrum Warszawy (możliwość skorzystania z mieszkania służbowego przy relokacji)
Szkolenia o różnorodnych tematykach podnoszące kwalifikacje (dział szkoleń przeprowadza około 100 spotkań miesięcznie) oraz niezbędny sprzęt do realizacji zadań
Wsparcie podczas rozwoju ścieżki zawodowej, Twój TeamLeader jest zawsze gotów, by Ci pomóc
Elastyczne godziny współpracy i formy zatrudnienia
Stałe stawki godzinowe liczone od pierwszego dnia szkolenia wstępnego oraz premie bez ograniczeń - premie sprzedażowe uzależnione od wyników
Kandydaci decydujący się na współpracę od samego początku są objęci procesem onboardingu, który pozwala lepiej poznać struktury firmy i sprawdzi, w czym są najlepsi
Brak korporacyjnej atmosfery, brak dress code'u
Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki zdrowotnej dla Ciebie i Twoich bliskich
Zajęcia dodatkowe pingpong, turnieje piłkarskie, gry planszowe, warsztaty prac kreatywnych i wiele innych
Dobrze zaopatrzona kuchnia i zniżki na posiłki w kantynie biurowej
Proces rekrutacyjny przeprowadzamy w 3 etapach:
Etap 1 - krótka rozmowa telefoniczna, podczas której poznamy Twoje zapotrzebowania i chęć podjęcia nowej pracy
Etap 2 - telefoniczna weryfikacja znajomości języka
Etap 3 - spotkanie rekrutacyjne online
Spotkania rekrutacyjne prowadzone są zarówno stacjonarnie, jak i online. Jeśli chcesz odwiedzić swój przyszły zespół i poznać się osobiście - bez obaw! Podczas pandemii w biurze zostały zachowane normy bezpieczeństwa.
Wyślij swoje CV i proszę dołącz poniższą klauzulę bez której Twoja aplikacja nie będzie brana pod uwagę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).