Jesteśmy największym call center w Polsce, posiadającym biura w ponad 13 miastach. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów, którzy biegle posługują się językiem słowackim oraz czeskim i chcą rozpocząć ekscytującą podróż w naszym nowym projekcie związanym z dostawcą sprzętu do gotowania, serwowania potraw i bufetów dla branży hotelarskiej. Jeśli zależy Ci na entuzjazmie i dobrej atmosferze w pracy, dołącz do nas. Staw czoła ciekawym i ambitnym wyzwaniom, zdobądź więcej doświadczenia zawodowego i rozwijaj swoje umiejętności w nowej roli. Czeka na Ciebie dużo wiedzy!
Specjalista ds. obsługi klienta z językami: słowackim i czeskim (z siedzibą w Warszawie)
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów (rozmowy w języku słowackim i słowackim),
- obsługa e-maili od klientów,
- obsługa chatu,
- rozpoznanie potrzeb klienta,
- kompleksowa obsługa klienta i doradztwo produktowe,
- podanie informacji o szczegółach oferowanego asortymentu.
Oczekiwania:
- osoby znające język słowacki i czeski na poziomie B2/C1,
- osoby posługujące się językiem angielskim lub polskim w stopniu komunikatywnym,
- ludzie pozytywnie nastawieni i otwarci na współpracę z międzynarodowym zespołem,
- osoby rzetelne i sumienne,
- osoby elastyczne (forma współpracy - back-up) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zapewniamy prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz ubezpieczenie na życie,
- pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze organizacji CCIG GROUP i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- praca w przyjaznym środowisku :)
Jeśli jesteś zainteresowany tym ogłoszeniem, nie wahaj się aplikować już dziś i zostań częścią naszego zespołu.