CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od wczoraj. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słowackim!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

Poszukujesz pracy z językiem słowackim na część etatu?

Chcesz współpracować przy projekcie branży modowej?

Lubisz pracować z ludźmi, a pomoc klientom przynosi Ci satysfakcję?

Chcesz wykorzystywać swoje kompetencje i podnosić kwalifikacje?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi ’TAK’ to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!


Jakich osób poszukujemy?

  • które posługują się językiem słowackim na poziomie C1,
  • posługują się angielskim w stopniu komunikatywnym,
  • które cechuje pozytywne usposobienie oraz otwartość na pracę międzynarodowym zespole,
  • rzetelnych, sumiennych, dla których ważne jest budowanie pozytywnych relacji z klientami,
  • które są gotowe do pracy na część etatu w godzinach pomiędzy 9.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na projekcie infolinii obsługowej będzie należało:

  • odbieranie połączeń przychodzących od klientów (rozmowy w języku słowackim),
  • obsługa mailowej zgłoszeń,
  • udzielanie informacji na temat zgłoszeń już złożonych i tych, które klienci chcą dopiero złożyć,
  • informowanie o zasadach zwrotu, reklamacji, itp.,
  • odpowiadanie na pytania klientów dotyczących: programów lojalnościowych, promocji.

Co chcemy Ci zaoferować w zamian?

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • możliwość rozwoju w strukturze organizacji CCIG GROUP oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • możliwość pracy zdalnej na dalszym etapie współpracy,
  • pracę w przyjaznym środowisku :)

Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie - aplikuj do nas już dziś! Zostań częścią naszego zespołu.