Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem Polskim.
Miejsce pracy: Katowice/praca zdalna
ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety
- Codzienny kontakt telefoniczny w języku polskim
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Dbałość o najwyższą jakość procesów
OCZEKIWANIA:
- Znajomość języka Polskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min C1
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min B1/B2
- Preferowana jest znajomość systemu iOS lub macOS i/lub podobnych technologii
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie (forma zatrudnienia do wyboru przez Kandydata)
- Premie wynikowe, dodatki po uzupełniających szkoleniach.
- Pracę zdalną
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczny grafik pracy
- Realną ścieżkę kariery
- Benefity min system MedicoverSport, ubezpieczenie na życie MetLife, rabaty pracownicze na sprzęt producenta