VoiceContactCenter to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Korzyści dla Ciebie:
- stabilne warunki pracy - umowa o pracę lub zlecenie - to twój wybór!
- szkolenie płatne od pierwszego dnia
- elastyczne godziny pracy- w godzinach 9.00-18.00 od poniedziałku do piątku
- możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’
- dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
- realna możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Czym będziesz się u nas zajmować?
- profesjonalną obsługą telefoniczną oraz mailową klienta w języku niemieckim
- rozwiązywaniem problemów związanych z obsługą kont użytkowników
- wsparciem klienta w zakresie korzystania z aplikacji do nauki języków obcych
Jeśli:
- biegle posługujesz się językiem niemieckim
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy w godzinach 9-18 od poniedziałku do piątku
- możesz rozpocząć pracę od 27.06(2 tygodniowe szkolenie stacjonarne w LUBLINIE)
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.