Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Praca
nie podano
Rekrutacja zdalna
Kraków

Chcesz wykorzystywać język niemiecki w codziennej pracy? Szukasz pierwszych doświadczeń w korporacji? Jako Specjalista ds. obsługi klienta możesz pracować na co dzień z ludźmi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii i wystartować ze swoją karierą. 

Dla kogo rekrutujemy? Naszym Klientem jest jedna z globalnych firm z branży energetyczno-paliwowej. Ma swoje centrum biznesowe w Krakowie, na Czerwonych Makach. 

Opis stanowiska

Specjalista ds. obsługi klienta jest pierwszym punktem kontaktu dla klientów biznesowych (B2B). Na tym stanowisku będziesz:

  • pomagać klientom w dokonywaniu transakcji;
  • przetwarzać ich zamówienia w systemie (SAP, CRM);
  • analizować i rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów;
  • przekazywać wszelkie niezbędne informacje klientom i działom wewnętrznym.

Oprócz pracy z klientami będziesz mieć też kontakt z innymi osobami w ramach firmy, m.in. będziesz współpracować z działem finansów i działem sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech.

Jesteśmy otwarci również na osoby bez wcześniejszych doświadczeń zawodowych, a dołączając do firmy, możesz liczyć na pakiet szkoleń, który pozwoli Ci na efektywne działanie.

Wymagania

  • Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria:
  • znają język niemiecki na poziomie płynnym (C1/C2)
  • znają język angielski na poziomie pozwalającym swobodną komunikację (min. B1)
  • potrafią słuchać aktywnie i komunikują się efektywnie
  • lubią działać zespołowo
  • chcą się uczyć i są otwarte na nowe zadania
  • znają pakiet MS Office

Dużym atutem będą też Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy z klientem i znajomość systemu SAP, ale nie jest to warunek konieczny.

Oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • bonusy roczne
  • dopłatę do karty Multisport
  • dostęp do platformy kafeteryjnej z bonami do sklepów, kin, teatrów i wielu innych miejsc
  • dofinansowanie sekcji sportowych (piłki nożnej, siatkówki, biegowej, czy jazdy konnej)
  • dofinansowanie szkoleń i certyfikacji (m.in. ACCA, CIMA, Lean Six Sigma, kursów językowych)
  • dofinansowanie firmowej kantyny oraz zniżki z kartą paliwową

W biurze na Czerwonych Makach pracują ludzie z 49 krajów, dla których ważna jest chęć ciągłego rozwoju. Siłą firmy jest różnorodność, z której czerpią nowe inspiracje.

Będziesz mieć możliwość angażowania się w liczne działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jeśli więc chcesz zmieniać swoje najbliższe otoczenie na lepsze, będziesz mieć wiele takich okazji.

Nasz Klient jest pracodawcą oferującym równe szanse zatrudnienia dla mniejszości, kobiet, osób LGBT i osób z niepełnosprawnością.


Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną. Będziemy też z Tobą przez cały proces rekrutacji i pomożemy Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w firmie.

Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.


Masz dodatkowe pytania? Nasz Project Coordinator Sylwia Mazur (sylwia.mazur@talentplace.pl), która odpowiada za ten projekt, z pewnością odpowie na wszystkie wątpliwości.

Aplikuj teraz