CCIG Group Sp. z o.o.
Gdańsk Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 września 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

CCIG Group Sp. z o.o. Gdańsk
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowiska:

Specjalista ds. obsługi Klienta

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.

Szukamy Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego, który dołączy do kilkuosobowego zespołu, gdzie zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach.

Dlatego jeśli:

  • wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
  • obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego
  • jesteś zorientowany na cel i rozwój
  • poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału
  • doceniasz die Zusammenarbeit
  • wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy

to szukamy właśnie CIEBIE!

WYMAGANIA:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1
  • wysoka kultura osobista oraz przyjazne nastawienie do Klientów
  • dyspozycyjność minimum 25 godzin w tygodniu, część naszych pracowników bez problemu łączy pracę w CCIG ze studiami lub swoim hobby

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z ludźmi lub obsłudze Klienta
  • podstawowa znajomość programów komputerowych

CO DLA CIEBIE?

  • gwarantujemy stałą stawkę godzinową oraz premie za zrealizowane zadania
  • elastyczny grafik oraz indywidualne podejście
  • pracujemy od poniedziałku do piątku - z możliwością dodatkowych zmian w sobotę
  • otwarta ścieżka rozwoju i awansu w strukturze
  • większość naszej kadry zaczynała karierę w CCIG od obsługi Klienta
  • Praca zdalna? Oczywiście, wystarczy tylko ukończyć okres wdrożenia (pierwszy miesiąc pracujemy w biurze)
  • Korporacyjny styl? Nie u nas, nie wymagamy dress code, doceniamy indywidualizm

Chcesz zdobyć nowe doświadczenie?Jesteś otwarty na nowe wyzwania i szukasz miejsca, które Ci to umożliwi? Lubisz otaczać się osobami, które potrafią być sobą, a każdego dnia chcesz do pracy przychodzić z uśmiechem?

Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się czym jest 'team work' w CCIG!

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij