CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 września 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call & Contact w Polsce. Wraz z rozwojem działu Multilingual poszukujemy osoby z językiem hiszpańskim do naszego zespołu w Warszawie.

Rozwijaj swoje umiejętności językowe i interpersonalne i dołącz do najlepszych na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim!


Twoje zadania:

  • obsługa połączeń wychodzących oraz maili od klientów w języku hiszpańskim oraz polskim,
  • informowanie o dostępnych produktach oraz ich specyfikacji,
  • przyjmowanie reklamacji.

Szukamy osoby, która:

  • posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie przynajmniej średniozaawansowanym (minimum B2),
  • jest gotowa pracować w pełnym wymiarze godzin (projekt pracuje w godzinach 9:00-17:00) od poniedziałku do piątku,
  • nie boi się wyzwań, a praca z klientem przynosi jej satysfakcję,
  • jest pełna entuzjazmu i cierpliwości,
  • odznacza się skrupulatnością i dba o jakość pracy.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pełny pakiet szkoleń umożliwiający dobry start,
  • możliwość pracy zdalnej po szkoleniu oraz miesięcznym okresie wdrożeniowym,
  • pracę w międzynarodowym zespole,
  • współpracę z wykwalifikowaną kadrą managerską,
  • salę relaksu, w której będziesz mógł odpocząć w trakcie przerw.