CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call & Contact w Polsce. Wraz z rozwojem działu Multilingual poszukujemy osoby z językiem hiszpańskim do naszego zespołu w Warszawie.
Rozwijaj swoje umiejętności językowe i interpersonalne i dołącz do najlepszych na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim!
Twoje zadania:
- obsługa połączeń wychodzących oraz maili od klientów w języku hiszpańskim oraz polskim,
- informowanie o dostępnych produktach oraz ich specyfikacji,
- przyjmowanie reklamacji.
Szukamy osoby, która:
- posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie przynajmniej średniozaawansowanym (minimum B2),
- jest gotowa pracować w pełnym wymiarze godzin (projekt pracuje w godzinach 9:00-17:00) od poniedziałku do piątku,
- nie boi się wyzwań, a praca z klientem przynosi jej satysfakcję,
- jest pełna entuzjazmu i cierpliwości,
- odznacza się skrupulatnością i dba o jakość pracy.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pełny pakiet szkoleń umożliwiający dobry start,
- możliwość pracy zdalnej po szkoleniu oraz miesięcznym okresie wdrożeniowym,
- pracę w międzynarodowym zespole,
- współpracę z wykwalifikowaną kadrą managerską,
- salę relaksu, w której będziesz mógł odpocząć w trakcie przerw.