Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Do Twoich zadań należeć będzie:
- profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.
Na stanowisku z łatwością odnajdziesz się, jeżeli:
- posługujesz się językiem polskim lub angielskim pozwalającym na swobodną komunikację z przełożonym,
- znasz język czeski na poziomie C1,
- znasz język słowacki na poziomie minimum B2,
- angażujesz się w powierzane obowiązki,
- potrafisz słuchać i reagować na potrzeby Klientów,
- jesteś zorientowany na cel i klientów.
Dołączając do naszego zespołu zapewnimy Tobie:
- możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),
- atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,
- kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,
- pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Oferta Cię zaciekawiła? Aplikuj już teraz i stań się częścią zespołu! Do zobaczenia :)