Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim i słowackim
Zadania:
- profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.
Oczekiwania:
- znajomość języka polskiego lub języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację z przełożonym,
- znajomość języka czeskiego na poziomie C1,
- znajomość języka słowackiego na poziomie minimum B2,
- zaangażowanie i sumienność w powierzone obowiązki,
- umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klientów,
- wysoka orientacja na cel i Klientów.
Oferujemy:
- możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),
- atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,
- kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,
- pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.