Grupa CCIG jest największym dostawcą Call & Contact Center w Polsce. Współpracujemy z jednym z największych producentów rozwiązań do działu gastronomicznego na świecie. Poszukujemy osób posługujących się językiem czeskim na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim!
Jeżeli chcesz zostać częścią czegoś ważnego i czuć, że Twoja praca ma sens, aplikuj!
Twoje zadania na projekcie:
- obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (połączenia przychodzące),
- rozpoznawanie potrzeb klientów i informowanie o dodatkowej ofercie,
- kompleksowa opieka klienta oraz doradztwo produktowe,
- udzielanie informacji dotyczących szczegółów oferowanego asortymentu.
Nasze oczekiwania:
- znajomość języka czeskiego na poziomie min. C1,
- znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
- umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów,
- dyspozycyjność pn-pt w godzinach 8.00 - 16.00 (możliwość podjęcia pracy na 80h lub w pełnym wymiarze godzin)
Nasza oferta dla Ciebie:
- atrakcyjna stawka godzinowa,
- pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole :)
Jeśli ta oferta Cię zainteresowała? Nie czekaj, nie zastanawiaj się tylko wyślij do nas swoje CV. Z chęcią zobaczymy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej!