CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Grupa CCIG jest największym dostawcą Call & Contact Center w Polsce. Współpracujemy z jednym z największych producentów rozwiązań do działu gastronomicznego na świecie. Poszukujemy osób posługujących się językiem czeskim na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim!

Jeżeli chcesz zostać częścią czegoś ważnego i czuć, że Twoja praca ma sens, aplikuj!

 


Twoje zadania na projekcie:

  • obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (połączenia przychodzące),
  • rozpoznawanie potrzeb klientów i informowanie o dodatkowej ofercie,
  • kompleksowa opieka klienta oraz doradztwo produktowe,
  • udzielanie informacji dotyczących szczegółów oferowanego asortymentu.

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka czeskiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów,
  • dyspozycyjność pn-pt w godzinach 8.00 - 16.00 (możliwość podjęcia pracy na 80h lub w pełnym wymiarze godzin)

Nasza oferta dla Ciebie:

  • atrakcyjna stawka godzinowa,
  • pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
  • benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
  • praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole :)

Jeśli ta oferta Cię zainteresowała? Nie czekaj, nie zastanawiaj się tylko wyślij do nas swoje CV. Z chęcią zobaczymy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej!