Rozwijamy się i mamy nadzieję, że do nas dołączysz :) Już w listopadzie otwieramy nowy projekt infolinii obsługowej w j. angielskim! Mejlujesz, czatujesz z klientami z rynków międzynarodowych.
Jest to niepowtarzalna okazja do rozwoju, poszerzenia kompetencji i pracy z j. angielskim!
Lubisz rozmawiać i jednocześnie pomagać klientom? Liczy się dla Ciebie praca w zgranym zespole i przyjaznym środowisku? Chcesz pracować w grupie w której będziesz doskonalić swoje umiejętności językowe?
Zapraszamy do aplikacji na stanowisko: Doradca klienta z j. angielskim
Twoje zadania na projekcie:
- obsługa maili klientów z międzynarodowych rynków,
- obsługa czatów w j. angielskim,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów,
- współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi.
Nasze oczekiwania:
- znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie C1 - warunek konieczny,
- doświadczenie w obsłudze klienta - warunek konieczny,
- mile widziana gotowość do pracy zmianowej w godzinach 9-17 bądź 12-20 oraz w weekendy i święta,
- możliwość rozpoczęcia wdrożenia w listopadzie,
- postawa pro kliencka - podejście do klienta jak do człowieka, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- cierpliwość, empatia i dużo pozytywnego nastawienia.
Oferujemy Tobie:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 23 zł netto godzinę oraz system motywacyjny, który dodatkowo doda Ci energii do działania,
- możliwość pracy zdalnej,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- możliwość dostosowania pracy do innych zobowiązań - grafik układany z tygodnia na tydzień,
- pracę stacjonarną w centrum Wrocławia.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Bardzo chętnie Cię poznamy, wyślij nam swoją aplikację - CV w j. angielskim. Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej! :)