Teleperformance Polska
Katowice Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Teleperformance Polska Katowice
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

Nasze wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego - pamiętaj, że wspieramy klientów na rynkach niemieckojęzycznych
  • jeśli dodatkowo posługujesz się językiem angielskim – na pewno to docenimy
  • stawiamy na elastyczność, zaangażowanie i pasję w pracy
  • plusem będą rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność do pracy między poniedziałkiem a niedzielą, w przedziale 06:00-24:00 (4 dni weekendowe w miesiącu),

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet benefitów
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie - Ty wybierasz
  • Stabilne zatrudnienie, na które COVID nie ma wpływu
  • Realną możliwość awansu i rozwoju kariery (ponad 150 awansów wewnętrznych w 2020 roku)
  • Treningi umiejętności miękkich
  • Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności (zatrudniamy obywateli z ponad 55 państw)

Żeby dołączyć do naszego zespołu nie musisz posiadać:

  • wykształcenia kierunkowego - wszystkiego Cię nauczymy, nie musisz się martwić
  • doświadczenia - ponieważ właśnie u nas możesz je zdobyć
  • certyfikatów językowych - czasami się nie doceniasz i umiesz więcej niż myślisz, a to może nam wystarczyć :)
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij