Lider branży e-commerce, specjalizujący się w sprzedaży detalicznej artykułów łazienkowych i wystroju wnętrz w Europie Zachodniej wchodzi na rynek polski i szuka właśnie Ciebie!
Jako jeden z pierwszych pracowników będziesz miał bezpośredni wpływ na kształt i dynamiczny rozwój firmy. Będziesz mógł realizować swoje ambicje rozwojowe, równocześnie wspierając ambicje komercyjne firmy.
Jeśli chcesz być częścią interesujących projektów, szybko się uczysz i zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji zawodowych, ta praca może być dla Ciebie. Komunikatywny Język niemiecki będzie dodatkowym atutem by jeszcze szybciej rozwinąć karierę w wiodącej branży e-commerce.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna / mailowa obsługa klientów – udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania dot. asortymentu, procesu zamawiania, płatności, wysyłki, terminu dostawy i zwrotu itp.
- Informowanie klientów o statusie zamówień i dostaw
- Doradztwo oraz badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
- Dokumentowanie obaw klientów w celu optymalizacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych oraz trwałego zwiększenia zadowolenia klientów
Wymagania:
- Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej / mailowej obsłudze klienta
- Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji
- Pozytywne usposobienie
- Wysoka samodzielność i poczucie odpowiedzialności
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, oraz dodatkowo znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z przyjaznym usposobieniem oraz umiejętnością pracy w zespole
- język polski
Oferujemy:
- Opiekę zdrowotną
- Możliwość założenia karty sportowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Nowoczesne środowisko pracy i sprzęt
- Atrakcyjne wynagrodzenie (6-8 tysięcy zł brutto/ msc)