Pracodawca:
Manpower
Opis stanowiska:
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie (po 3 miesiącach pracy stacjonarnej - praca hybrydowa) Oferta dotyczy pracy stałej.
Zadania:
Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia ITPrzyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektuZapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznychUtrzymanie proaktywnej komunikacji z klientemDelegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzebyKontakt z klientem francuskojęzycznymDokumentowanie i raportowanie wykonanych pracUtrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klientaWymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)Dobra organizacja pracyAnalityczne podejście do rozwiązywanych problemówDobra umiejętność komunikacji i pracy w zespoleZainteresowanie pracą w branży ITUmiejętność pracy z instrukcjami oraz proceduramiZdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracyOferujemy:
Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze w Krakowie przez pierwsze 3 miesiące zatrudnienia, potem pracę hybrydowąBiznesowe godziny pracyKorzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatkiStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcąMożliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącachKompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegówSzansę na wykorzystywanie języka francuskiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów francusko- i anglojęzycznychGlobalne i lokalne programy, konkursy uznanioweBenefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej UdemyO pracodawcy: