Green Cell
Kraków Internet / e-Commerce
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 marca 2022. Zobacz aktualne

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim

Green Cell Kraków
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Rozwijaj z nami świat zrównoważonej energii

Czym będziesz się zajmować?:

 

  • obsługą zapytań mailowych, czatowych i połączeń telefonicznych
  • przyjmowaniem i obsługiwaniem zamówień/reklamacji/zwrotów
  • wystawianiem korekt faktur zagranicznych i obsługą zamówień anulowanych
  • dbaniem o wysoką jakość obsługi Klienta
  • utrzymaniem wysokiej pozycji sprzedawcy i monitorowaniem statystyk na powierzonej platformie sprzedażowej
  • obsługą komentarzy i zapytań pod produktami na powierzonej platformie sprzedażowej

 

Jakie posiadasz umiejętności?:

 

  • bardzo dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
  • potrafisz nawiązywać dobre relacje i efektywnie pracować w zespole
  • jesteś otwarty/a na naukę i nowe możliwości
  • masz za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane)

 

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?:

 

  • umowę o pracę lub zlecenie - Twój wybór
  • dynamiczną pracę z ciekawymi wyzwaniami
  • świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy
  • super biuro na ul. Kalwaryjskiej w Krakowie
  • fantastycznych ludzi w niewielkim zespole
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij