Green Cell
Kraków Internet / e-Commerce

Specjalista ds. obsługi Klienta włoskojęzycznego

Green Cell Kraków
Nie podano
Praca
Rozwijaj z nami świat zrównoważonej energii

Każdego dnia dbamy, żeby Twoje urządzenia mobilne były pełne świeżej energii. Projektujemy elektronikę użytkową kierowani potrzebami klientów. Co druga bateria do laptopa kupiona w Polsce pochodzi od nas. Z naszych produktów korzystają klienci na całym świecie. Jesteśmy liderem na rynku magazynowania energii. W CSG S.A. poprzez nasze marki: Green Cell, Świat Baterii, Battery Empire i RDY, napędzamy rewolucję w elektromobilności.

 

Przede wszystkim do Twoich obowiązków należeć będą:

 

  • Obsługa klienta mailowa, telefoniczna oraz przez czat
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień/reklamacji/zwrotów mailowo, telefonicznie, przez czat
  • Wystawianie korekt faktur zagranicznych oraz obsługa zamówień anulowanych
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
  • Utrzymanie wysokiej pozycji sprzedawcy na powierzonej platformie sprzedażowej oraz monitorowanie statystyk
  • Obsługa komentarzy i zapytań pod produktami na platformie sprzedażowej

 

Szukamy osoby, która:

 

  • Biegle posługuje się językiem włoskim (mówiony i pisany C1-C2)
  • Posiada wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe językowe)
  • Potrafi nawiązywać dobre relacje i pracuje zespołowo
  • Dobrze zna pakiet MS Office
  • Ma za sobą pierwsze doświadczenie w obsłudze Klientów

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

  • umowę o pracę lub umowa zlecenie,
  • szkolenia produktowe,
  • wyzwania, ciekawe zadania, szeroki wachlarz technologii,
  • przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy w energicznym zespole,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • prywatną opiekę medyczną, MultiSport, ubezpieczenie na życie (dofinansowanie).
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Podobne oferty