Malis B. Machoński Sp. K.
ul. Zbożowa 2E, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo
NIP 781-189-30-47 REGON 302648026
www.malis.pl -www.maltec.pl -www.hitcena.pl
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
O nas:
Jesteśmy firmą z operującą w handlu internetowym, na wielu platformach krajowych i zagranicznych. Intensywnie działamy również na rynkach hurtowym i nowoczesnym nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju.
Stabilna firma, dysponujemy własnym biurowcem oraz własnymi magazynami. Firma istnieje od 2007 roku. Lokalizacja Poznań / Wysogotowo.
Obowiązki:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego, udzielanie informacji o ofercie handlowej, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepu
- Fakturowanie, wystawianie paragonów i innych dokumentów handlowych
- Udzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz poprowadzenie klienta przez te procedury
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
Wymagania
- status ucznia / studenta studiów zaocznych bądź absolwent studiów, ponieważ praca jest na cały etat
- Znajomość popularnych marketplace, jak Allegro itp.
- Swoboda w pracy z pakietem MS Office
- Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Umiejętność realizacji wyznaczonych celów, zaangażowanie
Oferujemy
- Komfortowe warunki pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zgraną ekipę, przyjazną atmosferę
- Stabilną prace na dłuższy czas jeżeli tego właśnie szukasz
- Stałe godziny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z informacja o oczekiwanym wynagrodzeniu netto wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy:
aneta.lisowska@malis.pl