Green Cell
Kraków Internet / e-Commerce
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 31 października 2019. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku włoskim

Green Cell Kraków
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Sklep Świat Baterii powstał w 2008 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę mobilności. Od początku istnienia sklepu naszym celem jest ułatwienie funkcjonowania w zdominowanym przez urządzenia przenośne świecie i ciągłe dostarczanie im Świeżej Energii!

Tworzymy sklep, który jest przyjazny dla Klientów oraz znaną na świecie markę Green Cell. Każdego dnia dzięki bateriom i ładowarkom przywracamy do życia setki urządzeń od laptopów po drony i roboty myjące. Jesteśmy wielbicielami energetycznej niezależności i pasjonatami najnowszych rozwiązań technologicznych, dlatego oferujemy też szereg innego typu gadżetów z których sami lubimy korzystać.

Poszukujemy osób, które będą razem z nami współtworzyły tę ciągle trwającą mobilną rewolucję i rozwijały sklep Świat Baterii oraz markę Green Cell. 

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią Zespół Obsługi Klienta Zagranicznego. Jeśli masz dość pracy w korporacji, szukasz dobrego pracodawcy dla którego najważniejsi są pracownicy do tego w codziennej pracy chciałbyś mieć kontakt z Klientami, doradzać im i dbać o pozytywny odbiór marki – właśnie Ciebie szukamy!

Dołącz do nas i zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta w języku włoskim! :)

Do głównych obowiązków należeć będą:

  • załatwianie wszystkich spraw na świecie w języku włoskim,

w tym również:

  • kontakt z Klientami i kontrahentami w języku włoskim (głównie pisany ~ 80%),
  • opieka nad składanymi zamówieniami (przyjmowanie i nadzór nad ich realizacją),
  • dbanie o formę stylistyczną prezentowanych na stronie opisów produktów,
  • wykonywanie tłumaczeń drobnych tekstów na potrzeby firmy,
  • utrzymywanie ścisłej współpracy z innymi działami w firmie.

Nie sprzedajesz produktów, połączenia tel. są przede wszystkim przychodzące! :)

Kwalifikacje

Czego szukamy u kandydatów?

  • bardzo dobrej znajomości języka włoskiego (język mówiony i pisany),
  • umiejętności nawiązywania dobrych relacji i pracy w zespole,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • nie wymagamy doświadczenia w komercyjnej obsłudze klienta! :)

Dodatkowe informacje

Co możemy Ci zaoferować?

  •  nowoczesne biuro na ul. Kalwaryjskiej, w którym praca jest również przyjemnością,
  • nieformalną atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, Multisport,
  • imprezy integracyjne,
  • przestrzeń relaksu z PlayStation,
  • umowę o pracę lub kontrakt B2B (jeżeli tak wolisz),
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij