Świat Baterii
Kraków Internet / e-Commerce
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 sierpnia 2020. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Rekrutacja zdalna
Świat Baterii Kraków
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Sklep Świat Baterii powstał w 2008 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę mobilności. Od początku istnienia sklepu naszym celem jest ułatwienie funkcjonowania w zdominowanym przez urządzenia przenośne świecie i ciągłe dostarczanie im Świeżej Energii!

Tworzymy sklep, który jest przyjazny dla Klientów oraz znaną na świecie markę Green Cell. Każdego dnia dzięki bateriom i ładowarkom przywracamy do życia setki urządzeń od laptopów po drony i roboty myjące. Jesteśmy wielbicielami energetycznej niezależności i pasjonatami najnowszych rozwiązań technologicznych, dlatego oferujemy też szereg innego typu gadżetów z których sami lubimy korzystać.

Poszukujemy osób, które będą razem z nami współtworzyły tę ciągle trwającą mobilną rewolucję i rozwijały sklep Świat Baterii oraz markę Green Cell. 

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią Zespół Obsługi Klienta Zagranicznego. Jeśli masz dość pracy w korporacji, szukasz dobrego pracodawcy dla którego najważniejsi są pracownicy do tego w codziennej pracy chciałbyś mieć kontakt z Klientami, doradzać im i dbać o pozytywny odbiór marki – właśnie Ciebie szukamy!

Dołącz do nas i zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim! :)

Do głównych obowiązków należeć będą:

  • załatwianie wszystkich spraw na świecie w języku niemieckim

w tym również:

  • kontakt z Klientami i kontrahentami w języku niemieckim (głównie pisany ~ 80%)
  • opieka nad składanymi zamówieniami (przyjmowanie i nadzór nad ich realizacją)
  • dbanie o formę stylistyczną prezentowanych na stronie opisów produktów
  • wykonywanie tłumaczeń drobnych tekstów na potrzeby firmy
  • utrzymywanie ścisłej współpracy z innymi działami w firmie

Nie sprzedajesz produktów, połączenia tel. są przede wszystkim przychodzące! :)

Kwalifikacje

Czego szukamy u kandydatów?

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (język mówiony i pisany),
  • umiejętności nawiązywania dobrych relacji i pracy w zespole,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • nie wymagamy doświadczenia w komercyjnej obsłudze klienta! :)

Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, multisport, ubezpieczenie na życie,
  • super biuro na ul. Kalwaryjskiej w Krakowie,
  • fantastycznych ludzi w niewielkim zespole,
  • możliwość używania języka niemieckiego w pracy codziennej,
  • pyszną kawę, strefę relaksu, integracje i cotygodniową dawkę witamin dzięki owocowym wtorkom! :)

Więcej podobnych ofert na stronie:obsługa klienta z niemieckim

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij