CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Specjalista ds. obsługi klienta w branży odzieżowej

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę

Poszukujesz pracy, w której będziesz mógł się realizować jako Specjalista ds. Obsługi Klienta? Jesteś komunikatywny, otwarty i chcesz pracować w zgranym zespole?

To dobrze trafiłeś!

Współpracujemy z jedną z największych marek odzieżowych w Europie, prowadzimy dla niej obsługę klienta zarówno telefoniczną jak i mailową.

Nie zwlekaj, zaaplikuj już dziś!


Do Twoich zadań należeć będą:

  • odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów,
  • udzielanie informacji na temat dostępnych produktów i promocji,
  • udzielanie informacji na temat zamówień,
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji,
  • procesowanie reklamacji i zwrotów,
  • informowanie o programie lojalnościowym.

Czego od Ciebie wymagamy?

  • wysokiej kultury osobistej,
  • cierpliwości, chęci udzielenia pomocy klientowi,
  • dyspozycyjności w godzinach pracy projektu: pn-sb 9.00-20.00 (minimum 100h miesięcznie),
  • pozytywnego nastawienia do pracy.

Oferujemy Ci w zamian:

  • stałe wynagrodzenie godzinowe,
  • dodatkowe bonusy za jakość i produktywność,
  • całkowity pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
  • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym (minimum 3 tygodnie),
  • możliwość awansu w strukturze organizacji,
  • swobodny dress-code,
  • przyjazna atmosfera.