Poszukujesz pracy, w której będziesz mógł się realizować jako Specjalista ds. Obsługi Klienta? Jesteś komunikatywny, otwarty i chcesz pracować w zgranym zespole?
To dobrze trafiłeś!
Współpracujemy z jedną z największych marek odzieżowych w Europie, prowadzimy dla niej obsługę klienta zarówno telefoniczną jak i mailową.
Nie zwlekaj, zaaplikuj już dziś!
Do Twoich zadań należeć będą:
- odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów,
- udzielanie informacji na temat dostępnych produktów i promocji,
- udzielanie informacji na temat zamówień,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji,
- procesowanie reklamacji i zwrotów,
- informowanie o programie lojalnościowym.
Czego od Ciebie wymagamy?
- wysokiej kultury osobistej,
- cierpliwości, chęci udzielenia pomocy klientowi,
- dyspozycyjności w godzinach pracy projektu: pn-sb 9.00-20.00.
- pozytywnego nastawienia do pracy.
Oferujemy Ci w zamian:
- stałe wynagrodzenie godzinowe,
- dodatkowe bonusy za jakość i produktywność,
- całkowity pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym,
- możliwość awansu w strukturze organizacji,
- swobodny dress-code,
- owoce w każdy czwartek,
- przyjazna atmosfera.