Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.
Kogo szukamy?W związku z dynamicznym rozwojem na rynku niemieckim, poszukujemy osoby lubiącej kontakt z klientem i dobrze czującej się w rozmowach w języku niemieckim.
Zakres obowiązkówOdbieranie połączeń przychodzących na infolinię, bieżąca obsługa zamówień, odpowiadanie
na zapytania klientów
Obsługa mailowa klientów
Przyjmowanie reklamacji
Obsługa czatu na stronie sklepu
Dbanie o dobre relacje z klientem
Realizacja zamówień klientów
Sporadyczny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Lubią kontakt z drugim człowiekiem, rozmowy i szukanie rozwiązań.
Pracują/pracowały w call center, ale chciałyby pracować w bardziej przyjaznych warunkach
bez rejestrowanych przerw i sztywnych scenariuszy rozmów.
Są ambitne i lubią pracę opartą na kontakcie z klientem.
Znają sprzętu IT (szczególnie sprzęt biznesowy) albo mają chęć jego poznania.
Znają język niemiecki na poziomie B2/C1
Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii z branży
Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim i
europejskim.
Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie,
Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników, oraz możliwość rozwoju
zawodowego
Kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń
Długofalową współpracę
Szkolenie wprowadzające
Otwartą komunikację na linii pracownik - przełożony
Realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres działań
Jasny system motywacyjny
Pracę w kilkunastoosobowym, młodym zespole w swobodnej atmosferze
Pakiet dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych
Kartę multisport
Służbowy laptop